ORGANIZACIJA NASTAVE

Organizacija nastave

Podnaslov

Slika
Radno vrijeme u školi počinje u 6,00 sati, a završava se u 20,00 sati. Nastava u
centralnoj školi i u područnim školama Mionica III, Mionica I i Sibovac odvija se u dvije
smjene.
U prvu smjenu idu učenici drugog i četvrtog razreda, učenici petog i sedmog razreda
i učenici VIII1, VIII2 i VIII3 odjeljenja, a u drugu smjenu učenici prvog i trećeg razreda,
učenici šestog i devetog razreda i učenici VIII4 i VIII5 odjeljanja. Smjene se rotiraju svakog
mjeseca.
Rad u prvoj smjeni počinje u 7 00 , a u drugoj smjeni u 13 oo sati.
Nastava za učenike od I do IV razreda počinje u 07 50 sati.
U područnim školama nastava u prvoj smjeni počinjeu 07:30, a u drugoj smjeni u 13:00 sati.
U PŠ Sibovac u kombinovanim odjeljenjima radi se po kliznom rasporedu časova.

Praćenje napretka učenika i evaluacija nastave

Podnaslov

Slika

2.1. Sustav praćenja učenika:

  • Uspostava sustava za praćenje napretka učenika putem ocjenjivanja, testiranja i izrade portfelja.
  • Redovita evaluacija i provjera usvojenosti nastavnog gradiva.
  • Praćenje prisustva učenika na nastavi i pružanje podrške onima koji imaju poteškoća.

2.2. Evaluacija nastave:

  • Provjera kvalitete nastave putem anonimnih upitnika za učenike, roditelje i nastavnike.
  • Organizacija pedagoških konferencija i sastanaka s ciljem razmjene iskustava i poboljšanja nastavnog procesa.
  • Praćenje rezultata ispita i uspješnosti učenika kako bi se identificirale snage i slabosti u nastavnom planu i programu.

2.3. Individualizacija pristupa:

  • Identifikacija učenika s posebnim potrebama i pružanje dodatne podrške.
  • Razvoj individualnih planova rada za učenike s poteškoćama kako bi se osiguralo da dobiju adekvatnu podršku i resurse.
  • Suradnja s stručnim suradnicima, pedagozima i psiholozima kako bi se osigurala optimalna podrška svakom učeniku.

2.4. Praćenje profesionalnog razvoja nastavnika:

  • Organizacija stručnih usavršavanja i radionica za nastavnike radi unapređenja njihovih pedagoških vještina.
  • Poticanje nastavnika na sudjelovanje u konferencijama, seminarima i drugim oblicima stručnog usavršavanja.
  • Praćenje profesionalnog razvoja nastavnika i pružanje podrške u razvoju novih metoda podučavanja i primjene inovativnih tehnologija.

2.5. Suradnja s roditeljima:

  • Redovita komunikacija s roditeljima o napretku učenika i aktivnostima u školi.
  • Organizacija roditeljskih sastanaka i individualnih konzultacija kako bi se razmotrili individualni potrebama učenika.
  • Podrška roditeljima u pružanju podrške učenju kod kuće i sudjelovanju u školskim aktivnostima.

2.6. Praćenje i primjena povratnih informacija:

  • Analiza povratnih informacija dobivenih od učenika, roditelja i nastavnika kako bi se identificirale potrebe za poboljšanjem nastavnog procesa.
  • Implementacija promjena temeljenih na povratnim informacijama s ciljem kontinuiranog unaprjeđena
 
0 0
© 2024 osbasagic.skolatk.edu.ba. Napravljeno sa mojWeb 2.10.5 | LEFTOR